Automatisering van uitgaande facturen
Het draait allemaal om compliancy. Digitaliseer uitgaande e-facturen om moeiteloos te voldoen aan lokale en klantspecifieke vereisten.
- Voldoen aan alle eisen
- Maak gebruik van bestaande verbindingen
- Voorkom fouten
- Bespaar tijd
- Krijg bruikbare inzichten
- Verbeter de samenwerking met klanten
Automatisering van inkomende facturen
Zeg maar dag tegen papier. Digitaliseer inkomende e-facturen met leveranciers van elke omvang, ongeacht de technische mogelijkheden.
- Schakel alle leveranciers in
- Maak gebruik van bestaande verbindingen
- Bespaar tijd
- Elimineer handmatige foutafhandeling
- Verlaag kosten
- Krijg bruikbare inzichten
- Versterk de samenwerking met leveranciers
Een duurzame keuze
Naast alle zakelijke voordelen van e-facturatie draagt elk elektronisch document dat ons netwerk passeert (meer dan 81 miljoen per jaar) direct bij aan een duurzamer milieu op de lange termijn. Door over te stappen, vermindert u onmiddellijk uw papierverbruik, elimineert u de uitstoot die wordt veroorzaakt door fysieke (post)bezorgingsdiensten en geniet u van het voordeel dat u uw bedrijf kunt runnen vanaf iedere locatie, zowel op kantoor als thuis.